THEY SAY,

That I must learn how to kill before I can feel safe.

Jag har sussat en snutt, vaknat av ett ryck när pappa står i dörren och frågar varför i hela tusan mitt fönster står öppet. Inte vet väl jag, jag är ju sällan hemma, lika med inte jag som har öppnat det, men jag tordes inte stänga det heller.

Jag vet att det intresserar få om någon, men jag har faktiskt gått ner massor i vikt, och tänker förtsätta med det.
Jag ska alltså ut på en smarrig promenad i vårsolen alldeles strax.

Läst Fannys blogg har jag gjort också. Tror jag har haft typ fem inlägg från henne på bloglovin idag. Kul kul. Jag gillar hennes blogg.

Efter min promenad lovar jag att jag ska försöka ta itu med den tragiska designen på min blogg. Längesedan jag hade ork till det ju.
HEJDÅ,
Inte gjort ett satans piss med bilden, den bara är kaos.




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0