YOU'RE UNSUITED FOR THE RAGE OF WAR,

So pack up, go home, you're through.

Tillbaka i min säng i Skellefteå efter en bilresa som kittlade tårkanalerna, middag med film och sedan fika hos mormor.
Proppmätt är jag nu, sitter och spanar efter fler myggor. Det suger!
Erik ringde mig alldeles nyss, han och David kör lastbil och har det trevligt medan jag sitter här..
Jag vill faktiskt bara tillbaka till min kärlek, krama honom och berätta hur mycket jag tycker om honom. Typiskt.
Jaja, bara härda ut fyra veckor då vi bara har helgerna tillsammans, för sen tänker jag limma ihop oss, och se till att han aldrig lämnar min sida. Nej, inte riktigt, men nära på.
Jag är så otroligt kär i den där karln att det gör ont i mig av lycka.
Kärleksdravel i bloggen borde egentligen vara straffbart, men jag tar risken.
HAJDO,
Någon som känner sig sugen?




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0